Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Anadan görme olarak demografik bilgilere bakarak mimarilmaktadır ancak genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak ciğerin Google Analitik platformunun site analizleri ciğerin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site takip kimliğini sitenize izafe etmek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, çığır, gelir ve ilişki alanları gibi değişkenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların işletmeniz ciğerin farklı değerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En saygınlık olan müşterilerden tutmak suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok kazanım sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylelikle müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde bulmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En koca etkinliği, şayeste maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket ciğerin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site kavramının alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı değişim filhakika inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde bucak saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin sonuç plana atılmasına yeryüzü hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya sarrafiyeladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu mezeım” biçiminde değişti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle yan yana daha çok “ne istersem onu tuzakırım” dönemi sarrafiyeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç çizgi gözcü koskocaman rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz halde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Bilgi ve iletişim teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basitçe erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik mimarilar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına tokuşma iş süreçlerini değiştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim mümkün oldu. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çtuzakışmalarının Türkiye’deki geçkini 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk mesafeştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Amma uyma fail yıllarda genel ağ site çtuzakışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda hizmet veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) gibi ajanslar vasıtası ile çeşitli çtuzakışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme fail web sitesi sadece üretilmiş hizmet, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası çıkmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da tanıtıldığı bir üzeri olduğu yadsınamaz. Burada önemli bir iş elan var, o da şu: Web tasarım ve mukayyetm çtuzakışmalarını makul bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çtuzakışmalarda yapılan plasmanın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasarım adı altında sarrafiyelayıp şirketin doğru mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biraşkın projenin hin süresince üst el tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin sıfır olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi evet da gayrı bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede daimî yüzınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine ilgilı. Yani sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çtuzakışmaları, ahir mergup özları vermemektedir.